Walizka motocyklowa Trekker Alaska z naturalnego aluminium, 44 l. Może zawierać modułowy hełm. Wyposażone w system sprzęgania MONOKEY®, który pozwala na jednozamknięcie, otwarcie i zwolnienie z płytki za pomocą tego samego klucza.
Kompatybilny ze wszystkimi płytami Monokey, z wyjątkiem tych wyposażonych w styk zestawu świateł stop.
Podobnie jak Trekker ALASKA z boku, jest oferowany w podwójnym wykończeniu: naturalnym i czarnym.
Czysta i minimalistyczna estetyka pasuje do reszty asortymentu i koncentruje się na praktyczności użytkowania.
Charakterystyka:
• SYSTEM WIRELEASE®: zwolnienie walizki z płyty odbywa się poprzez obrót zewnętrznego pokrętła, wyposażonego w system linek (opatentowany), umieszczonego bezpośrednio pod Zamkiem Bezpieczeństwa. Aby jednak przymocować walizkę, nie jest konieczne przekręcanie pokrętła.
• Dwa uchwyty umieszczone z tyłu kufra centralnego, które integrują również solidne zawiasy pokrywy, umożliwiając w ten sposób większe jej otwarcie bez konieczności stosowania klasycznych linek zabezpieczających: po otwarciu pokrywa pozostaje na swoim miejscu, tak aby aby uczynić operacje załadunku/rozładunku wygodniejszym.
• Cztery szlufki na pasek wkomponowane w monolityczną konstrukcję pokrywy, uzyskane poprzez stopniowe zmiany płaszczyzny, nadają całej walizce elegancki kształt.
• Możliwość mocowania oparcia (do nabycia opcjonalnie) za pomocą śrub, bez konieczności wiercenia i klejenia jakiegokolwiek elementu;
• Nity wyposażone w uszczelki i uszczelnione silikonem zapewniają wodoszczelność nawet w najgorszych warunkach jazdy.
• Wnętrze konstrukcji wyposażone w szereg uchwytów zintegrowanych z konstrukcjami nośnymi, które umożliwiają zabezpieczenie ładunku zarówno do pokrywy, jak i dna walizki.
Szczególną uwagę zwrócono na możliwość naprawy i trwałość produktu: system zdejmowania, dolne stabilizatory, spód i inne elementy można łatwo wymienić, co znacznie zwiększa żywotność górnej części obudowy.
GIVI gwarantuje swoim walizkom poziom wodoodporności odpowiadający ulewnemu deszczowi, w szczególności walizki są testowane za pomocą specjalnej maszyny, która symuluje deszcz o natężeniu przepływu większym niż 20 litrów/min.